nedari se instalace RH 6.2 CZ

jsvec na sitel.cz jsvec na sitel.cz
Čtvrtek Květen 11 15:32:38 CEST 2000

Dobry den,
nedari se mi nainstalovat RedHat 6.2 CZ. At uz bootuji z diskety
(boot.img), nebo spustim instalaci z dosu pres loadlin, instalace se
spusti, jadro se zavede (CDROM=hdb), pak chce po me driver disk (nechapu
jaky a k cemu, proto davam cancel), pak se objevi modra obrazovka
(spousti se instalace), to trva asi 30 vterin a pak mi to napise
'install exited abnormally - received signal 9' , vsechno odmountuje a
vyplivne CDROM. Jedna se o pocitac IBM Aptiva 486DX2/66 Mhz, 8 MB RAM.
Pokud by mel nekdo nejaky napad, v cem vezi chyba, budu neskonale
vdecen.

Diky

	J. Svec
	jenik na jikos.cz