Pegasus mail pro Linux (was: Re: Mail klient a vice pop

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Květen 11 16:44:55 CEST 2000

Marek Les <marek na ryston.cz> wrote:

> Jestli mate na mysli prohlaseni z
> http://www.pegasus.usa.com/sundry/pmlinux.htm , tak to je sice pravda,
> nicmene je z 18. unora. Nevite o tom neco noveho?

Bohuzel s tim, jaky ma David Harris pristup k Open Source, z toho asi moc
nebude. Dlouhodoba neschopnost (prinejmensim DOSoveho) Pegasa zobrazovat
spravne zpravy s velmi dlouhymi radky, pouzivat dlouhe seznamy adresatu
(psane primo do hlavicek), pracovat s ne-ASCII znaky v hlavickach, pri
zobrazovani plnych hlavicek plnit spravne hlavicky pri Reply, aj., zcela
jasne ukazuje, kam vede snaha napsat vsechno sam "aby mi ten muj program
nekdo nezkazil". :-(

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229