IP masquarade

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Květen 11 16:55:17 CEST 2000

Milos Svasek wrote:

> ... to ja taky, ale dostal jsem se jen na http, ftp a smb na hostitelskem OS, ale

co ty taky??

> dal ne. A to jsem musel napsat do explorera primo ip adresu rozhrani "vmnet1", coz
> je virtualni sitove rozhrani na kominikaci mezi obema OS.
> vmnet1 ma ip 192.168.5.1 a windozi dostavaj pridelenou IP prez DHCP (Zpravidla
> 192.168.5.128, nebot DHCP prideluje 128 - 255. Zbytek je prostaticke IP).

maskarada neni v kernelu, neni spravne nastavena [v tomto pripade je
IMHO
rozumne proste nastavit masq jako default policy], nemas povoleny
forwardovani IP [/etc/sysconfig/network u RH], nemas nastavenou gateway
ve woknech... co treba telnet nekam ven z vmwaroveho systemu [primo na
IP]?
pokud nechodi, je to neco z toho co jsem vyjmenoval, pokud jo, chyby v
nastaveni DNS... cojavim.

--

                                    Jan Klügl