Odblokovani procesu

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Květen 11 18:29:42 CEST 2000

Jaroslav Honsa wrote:

> No, ja jsem to puvodne mel pres TCP, ale kolegovi se to nelibilo, ze to je
> s kanonem na vrabce - ty zpravy jsou 120B dlouhe. Prece jen domlouvat
> vsechny parametry spojeni kazdou sekundu a tech klientu muze byt vic ...,
> UDP je asi "lacinejsi", ale zase blokuje, aspon u mne :-(
>
> Jarda.

UDP je hlavne nepotvrzovane - cim horsi spojeni, tim mene pouzitelne. Neznam
sice Vasi konkretni aplikaci, ale mam pocit, ze by Vam TCP radu starosti
usetrilo - zkuste zvazit, zda to opravdu musi byt na UDP. Vetsina mych msg je
volena na delku do 512 byte a jsem s rychlosti celkem spokojen (ale je fakt,
ze UDP jsem nezkousel - nebylo proc, TCP vyhovovalo a je osvedcene).
Vic asi neporadim :(.
David.