Odblokovani procesu

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Květen 11 19:22:13 CEST 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         To vsak nic nerika o znacne rezii tohoto protokolu (TCP), proc asi
> kecalci nebo i zname DNS pouziva jako zaklad UDP protokol? - quli
> nesrovnatelne nizsi rezii - jeden packet tam, jeden zpet, kdyz se
> ztrati, moc se nestalo... mame jine cesty jak ziskat zadane informace -
> opravdu quli tomuto schematu ustanovovat stale spojeni mi pripada jako
> totalni hovadina.
>
>         BTW nevarim jen tak z teorie nebo z vody - i v komernich systemech
> ovladajicich technologicke procesy se prislo na to, ze nez TCP spojeni
> [...]

V tomto pripade zcela souhlasim - zalezi to samozrejme na aplikaci. Pokud budu
cist data ze sond po nejake sve vnitrni siti, tak bude jiste UDP vyznamne
efektivnejsi.  Otazkou je, zda  tato efektivita v danem pripade stoji za hlidani
chyb, ktere jinak obstara za Vas vrstva TCP. Mne tedy ne, ale je fakt, ze delam na
uplne jinem typu aplikaci nez jste uvedl ... Takze, jako vzdy, zalezi na
konkretnim pripade ;-).

David.