vypnuti pocitace

MUDr. Radek Matlach rafous na email.cz
Čtvrtek Květen 11 22:03:20 CEST 2000

Dobry den,

> potreboval bych poradit, jak mohu vypnout pocitac bez intervence uzivatele.
Mate na mysli v nejakou predem urcenou dobu??

> Pracuji v KDE a potreboval bych nejakym prikazem vypnout pocitac tak, aby
 se
> me to nezeptalo na heslo, jako to udela napriklad prikaz "halt -p".
Neni mi jasne jestli graficke prostredi spoustite z radky (shellu), nebo jestli
 se vam spusti automaticky po spusteni PC. Jestli pouzivate pro prihlasovani
 uzivatelu graficke rozhrani (kdm, gdm xdm) ma kdm urcite moznost nastaveni
 vypinani PC z tohoto manageru (bez prihlaseni uzivatele).

> Dekuji za jakoukoliv radu,
Neni opravdu za co, priste volte svuj dotaz lepe a dodejte vice informaci.

RM