Zabíjení procesů (Was: Re:

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 11 23:12:51 CEST 2000

 Pavel> On Thu, 11 May 2000, Petr Tesarik wrote:

> [...]

 Pavel> Bullshit. Neni potreba ty stranky hned kopirovat, stacilo by si je
 Pavel> rezervovat. Otazka ale je, jestli je takovy krajne pesimisticky pristup
 Pavel> (forknuty potomek by ten prostor malokdy vyuzil) idealni.
Můžu potvrdit, že to není ideální. Používám Solaris a když mi neckejp po
třech dnech zabírá 160 MB paměti, tak si můžu o spouštění jakéhokoli
externího programu z něj nechat jenom zdát. Fork neprojde a i když chci
spustit jenom ghostview, které potřebuje jenom 7 MB a do paměti by se
klidně vlezlo, tak mám prostě smůlu. Hmm, možná je to tím, že mám jenom
512 MB virtuální paměti.

                                                     Petr
--
You work very hard.  Don't try to think as well.