OFFTOPIC: Apatche+Mysql+PHP

Kaas Miroslav miroslav.kaas na d-data.cz
Pátek Květen 12 08:31:29 CEST 2000

MK> Nejspise resi, ale v kombinaci s vyse zminenymi radky LoadModule a
MK> AddModule.

Diky.
Veci, ktere jste mi poradil uz jsem nastavene mel.
Vecer jsem se v tom stoural a na nic jsem neprisel. Pres noc se mi to
rozlezelo v hlave a napadlo toto ....

zkusit pokus.php3 otevrit takto:

http://redhat/pokus.php3

a HURA funguje to  ..  :)

pred tim jsem pokus totiz vzdy oteviral takto:

/home/httpd/pokus.php3

---------------------------------------
MK> Ja Vam nevycital, ze se ptate, ale ze se ptate spatne. Kdybyste budto
Za vcerejsi reakci se omlouvam. Mate pravdu. Pokusim se klast otazky,
propriste, konkretneji. :)

Mel bych jeste jednu doplnujici otazku:

Chapu to spravne?  Pokud chci aby mi soubory .php a .phtml fungovaly
podobne jako .php3 staci do /etc/httpd/conf/httpd.conf pridat
nasledujici radky?

AddType application/x-httpd-php3 .php
AddType application/x-httpd-php3 .phtml

Ano?