OFF-TOPIC: problem s diskom

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Květen 12 09:39:53 CEST 2000

Zdravim.
Uz davnejsie som sa stretol s nasledovnym problemom.
K novsim diskom (1,2gb;2gb) sa priadl aj starsi 500mb disk. Lenze co cert
nechcel nejakym zahadnym sposobom si asi vymenili informacie o sebe.
Jednoducho 2gb disk BIOS nadetekuje ako 2gb ale napriklad fdisk alebo
Parttion magic zahlasi ze je to 500Mb. Doteraz som to riesil tak, ze som
disk preformatoval low-levelom. Lenze teraz su na nom data a neviem ako to
mam opravit. A je problem udaje niekde najprv prekopirovat, lebo behnem do
adresara ktory pravdepodobne prekracuje hranicu 500mb a disk mi neodpovie
uz na nic. V dose aspon vidim obsah \ adresara avsak linux mi nechce
primountovat ten disk. Som rozmyslal ze to prebehnem diskeditorom ale
nikde som nenasiel udaje tykajuce sa parametrov disku. Jedine pocet hlav,
cylindrom a podobne ale nidke zaznam o tom ze disk je 500mb.
Nevie mi niekto poradit ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }