Vytvoreni ISO filu

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Květen 12 09:44:40 CEST 2000

Jodas Petr wrote:

> Dobry den,
> mam jeden mensi problem - chtel bych si stahnout instalacni CD RedHat Linuxu
                                          ^^^^^^^^
> 6.2 CZ pomoci programu mkisofs, ale nevim presne jak. Zkousel jsem to
         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
mkisofs neslouzi ke stahovani :)

> nasledovne -mkisofs -r -o image.cd /mnt/cdrom, ale vznikl mi z toho soubor,
> ktery mel asi 816 MB a ten se mi nepodarilo samozrejme vypalit. Zkusenejsi

to je zvlastni...
pochopil jsem dobre, ze ti jde o vyrobeni kopie instalacky RH?
pokud to udelas tak jak's puvodne chtel, tak jednak prijdes o
bootovatelnost
a druhak budes asi na CD mit v / dva adresare rr_moved :) [mam takove
CDcko].

Stahni si to image rovnou, napr. dd if=/dev/cdrom of=rh.iso [je potreba
si
tam pohrat s velikosti čteneho image, viz. isosize]

--

                                    Jan Klügl