Win98 nedokaze prijmout callback z Linuxu

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Květen 12 10:09:57 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, you wrote:

> Pri hyperterminalu mi vsechno fungovalo bezvadne, az na to, ze jsem vsechno
> musel delat rucne. ZAvolal jsem server, zalogoval se jako callback uzivatel,

normalne pres skripty (v win98 CZ se to snad jmenuje predpisy).
Priklad:

proc main
string szLogin = "ogin:"
string szPW = "assword:"
string szPrompt = "$"
string szConnect = "3^M"
boolean bUseSlip = FALSE
;callback
waitfor "ogin: "
transmit "call_to_"
transmit $USERID
transmit "^M"
waitfor "RING"
transmit "ATA^M"
waitfor szLogin
transmit $USERID, raw
transmit "^M"
waitfor szPW
transmit $PASSWORD, raw
transmit "^M"
; Wait for the prompt
waitfor szPrompt
transmit szConnect

endproc

> ten spustil program callback, ktery se zeptal na moje tel. cislo. Zadal jsem

to muze zadat take ten skript

> ho, modem prerusil spojeni, ale snad diky at&c0 hyperterminal jel stale dal.
> Diky ats0=1 pak modem vzal callback volani a hyperterminal pokracoval v
> komunikaci, cili se objevil novy login a ja se mohl zalogovat jako normalni
> user. Pri vypisu w jsem se pak videl nalogovany na tty -callback.

jo, skript se zaloguje, spusti se pppd a uz to komunikuje ...

> Pokud se o stejne pokusim pomoci normalniho telefonickeho spojeni, pouziju
> skript, ktery zada potrebne at&c0s0=1o, zaloguje se jako uzivatel callback,
> zada heslo a pak i telefonni cislo, tak se konexe ukonci. To je v poradku.
> Na linuxu se hezky aktivuje callback a behem asi 10 az 15 sekund zacne
> zvonit zpet. Ale asi 3 sekundy po zruseni spojeni Win98 ohlasi, ze jsem byl

skript dobehne do konce nebo ne?

> Nemate nekdo rozbehany callback z linuxu na W98??? Nebo aspon jestli nevite
> o nejakem postupu, ktery 100% funguje??

viz. vyse, skript, C0... jo a samozrejme bych se podival do logu
na tom linuxu ;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr