Announce: BIRD Routing Daemon

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Pátek Květen 12 11:04:15 CEST 2000

Martin `MJ' Mares wrote:
>    Dovoluji si upozornit, ze byla prave vypustena nulta testovaci verze
> projektu BIRD, coz je novy dynamicky router fungujici mimo jine pod Linuxem,
> vyvijeny u nas na MFF UK. Pokud si chcete vyzkouset, co vsechno dovede,

Nechci prilis znevazovat praci na "ceskem dynamickem routovacim
software", ale myslim, ze by bylo lepsi vlozit sve sily a um do jiz
existujicich projektu (mam ted na mysli Zebru).  Je mi jasne, ze je
potreba mit Projekt, ale zda se mi neuzitecne mit N routovacich daemonu
z nichz prave 0 funguje uspokojive.  Kdyz jsem loni schanel neco co by
umelo RIP2, vyzkousel jsem Gated, MRT, Zebra a BIRD s tim ze fungovala
jen Zebra a jeste ji bylo potreba trosku dopsat.

Zebra posledni dobou nejak ztratila dech pri vyvoji OSPF komponenty (tot
ta jedina, kterou sleduji), zrejme proto ze odesel Alexandr Zinin (ze
sve vlasti a docasne i z projektu), pritom nedavno to vypadalo na "jiz
brzy verze 1".  Ted se mi ale zda, ze "to uz nejak nevypada". :(

Z tohoto pohledu mi pripada oznameni "je tu novy routovaci soft se svymi
novymi a unikatnimi vlastnostmi (a novymi detskymi nemocemi)" trochu
morbidni.  Povazuji za nedobre mit dva napul fungujici softwary misto
jednoho kompletne funkcniho.

:-I

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>; ISO-8859-2 ready
PGP key: http://www.clnet.cz/~farco/pgp.txt