Pocitani realneho casu v jadre linuxu?

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pátek Květen 12 12:23:44 CEST 2000

>	jak linux urcuje plynuti realneho casu? Evidentne to pocita
>z nake smycky. Kdyz jsem pod to nacpal do RT linuxu trosku vetsi
>zatez, tak za 10 hodin realneho casu se cas v linuxu posunul jen
>asi o 50 minut. :-)))

Zdravim,
Pokud vim tak v RT Linuxu se jadro dostane k lizu az kdyz ma "RT core"
volno, resp. jadro Linuxu jede pod RT Linuxem v idle time RT core.
Obavam se ze s tim zpozdovanim se toho moc nenadela a asi to bude
treba cas od casu synchronizovat, treba jen s cmos.

	Jakub Dadak
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1