GCC 2.95.2 rozdily proti egcs 1.91.66 na RH 6.1

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Květen 12 13:33:44 CEST 2000

Lubos Lunak wrote:

> Myslim, ze ta vec se jmenuje norma ANSI C++ .

To jo, ale treba orig gcc v RH6.1 vyzadoval nekdy trosku nestandardni
definice v pripade, ze jste mel typdefovanou strukturu jako nejaky typ a pak
jste chtel vytvorit instanci toho typu, pak se mi obcas stavalo, ze kdyz jsem
to napsal bes 'struct' tak mi klidne alokoval dve promenne ja stejne misto v
pameti. Opravdu spatne se takova chyba hleda.

typedef struct {
    long prvni;
    long druhy;
    } pocet_t;

long i;
pocet_t pokus1;
struct pocet_t pokus2;

klidne mi dal promenou pokus1 na stejne misto jako 'i'.

>  gcc-2.95.2 by melo byt daleko mene prisnejsi s parametrem -fpermissive
> .

Kvuli tomuhle parametru jsem upgradoval na gcc 2.95.2, starsi ho neznal. Ale
asi to nepomuze, protoze on ma problem s volanim implicitnich destruktoru v
nekterych pripadech. Pri uvolneni pameti to padne na SEGFAULT. Mam z toho
peknou depku.

Libor