VMware - potize s VMware Tools Install

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Květen 12 15:27:54 CEST 2000

Presne tak. Ja jsem to take tak udelal Ale musi priznat ze mi dalo hodne starosti
nez jsem to z tej dokumentace pochopil. Tools se mi nainstalovali, dokonce mam i
nainstalovanej ovladac videokarty vmware ale stejne mi to bezi na 16-ti barvach.
pri kazdem staru virtualniho pocitace mi Win ohlasi ze video nefunguje spravne a
jestli chci nainstalova novy ovladac.

Michal

--
Michal Weinfurtner