Optimalizace programu v C?

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 12 15:59:25 CEST 2000

On 12/05/2000, Michal Dobes wrote:

> 	existuje nejaky dokument zabyvajici se optimalizaci na maximalni
> rychlost v C, presneji gcc version egcs-2.91.66 19990314/Linux
> (egcs-1.1.2 release)?

Ja jsem neco podobneho nedavno hledal a nekde (kde, to uz nevim) jsem
nasel, ze urychlit aplikaci mohou tyhle prepinace:

-funroll-loops -fomit-frame-pointer -malign-loops=2 -malign-functions=2
-malign-jumps=2 -ffast-math

Zda je to nejlepsi, to nevim, ale muj testovaci program (implementace
hashe [neboli asociativniho pole], par milionu dotazu na nahodne prvky)
se zrychlil zhruba dvojnasobne.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi