StarOffice (?SUN strcil hlavu do pisku?)

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Květen 12 16:18:17 CEST 2000

Michal Krause wrote:

> Zdravim, dnes jsem byl na tiskove konferenci Sunu a pochopitelne jsem se
> ptal i na ceskou verzi - situace neni ruzova. V kvetnu uz nejspis
> nevyjde a navic kompletni lokalizaci prostredi americky Sun neposvetil.
> Tuzemska pobocka nema na preklad zadny vliv, vse si ridi amici a pro ty
> neni cestina zrovna prioritni jazyk.
>
> Ale abych nenosil jenom spatne zpravy, tak pry konverze kodovych stranek
> uz funguje a ve finalni verzi 5.2 bude.

Co se mne tyce ja bych byl s takto fungujicim SO plne spokojenej a velmi bych
se zasadil o instalaci na vsechny PC v nasi firme. Neni ale mozne toto udelat
bez funkcniho prevodu do ostatnich formatu vcetne ceskych znaku. To ze neni v
cestine menu a chybove hlasky je rekl bych spise vyhodou. Alespon si to myslim
po zkusenostech s preklady produktu MS. Mozna ze Sun by to zvladl lepe ?

Michal