Moduly do LRP jadra 2.0.36

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Sobota Květen 13 07:13:14 CEST 2000

Preji krasny den.

Predem dekuji vsem, kteri mi radili s instalaci RH6.1 na 386-ku. Sehnal jsem
si idiot-image LRP 2.9.4 s jadrem 2.0.36 a mam hned tento (mozna hloupy)
dotaz:

Chtel bych provozovat sitovky NE2000 a 3C509. Myslim, ze jsem vse pochopil a
spravne nastavil a ke stesti mi chybi jen do /lib/modules umistit prislusne
moduly (3c509.o a ne.o). Zkusil jsem tam dat ty z RedHatu, ale odpovedi je, ze
moduly musi byt primo zkompilovane pro konkretni jadro a tady si nevim rady.

Kde muzu sehnat tyto moduly pro jadro 2.0.36 ? Pripadne jak si je mam vytvorit
? V tom pripade ale budu asi potrebovat zdrojaky a kde je mam vzit ? Ty
zdrojaky by byly pro vsechna jadra stejny ? Nikdy jsem to nedelal. Poradi mi
nekdo ?

Nebo to delam vsechno spatne ?

Dik za odpoved.
--