Pripojeni Win do Linux

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Sobota Květen 13 09:41:58 CEST 2000

AFX - Servis <servis na afx.cz> wrote:
 : Diky vsem kdo mi poradili s mym problemem a za dokopani me do samby, protoze jsem si myslel, ze samba mi jede v pohode, ale nebyla to pravda :o).
 : Nemel jsem zapnutou jak podporu dos, vfat a samba systemuv kernelu a navic jsem tu sambu nemel vubec nainstalovanou :o)
 : Diky za rady a preji vsem uspesny podvecer a vecer.

taka drobnost: dos a vfat filesystemy s tym nemaju vobec nic spolocne

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |