ReiserFS(kernel2.2.14)

Miloš Prchlík happz na volny.cz
Sobota Květen 13 11:46:09 CEST 2000

> zdravim,
>
> Rad by som vedel, ci ma niekto negativne
> skusenosti
> s FS Reiser; Ext2 sa mi nezda byt neviem
> co (dva krat sa mi uz v historii
> zrutil),
> XFS este nie je ....
>
> Po aplikovani Reiser patch na 2.2.14,
> kde som mal uz patch od SolarDesigner-a
> a Sthealth patch mi make bzImage
> vyhodilo nasledovnu chybicku:
>
> --------------------
> init/main.c: In function `start_kernel':
> init/main.c:1273: too few arguments to
> function `dcache_init'
> [...]

Dobry den.

Negativni zkusenosti co se tyce samotneho fs nemam. Podle mych zkusenosti se
chova tak, jak by podle autoru mel. Pouzivam ReiserFS pod jadrem 2.3.99-pre6
+ odpovidajici patch ReiserFS + patch pre7-1. No, a nemuzu si zatim
stezovat. Zkousel jsem to i pod nejakym nizsim jadrem, ale tam jsem mel
prave problemy s patchovanim souboru - musel jsem to udela nakonec rucne.
Ale zkompilovat se dal. Jedine, co neslo, byly utilitky (jmenovite
reiserfsck, ale ten je stejne celkem nepotrebny :)

Zalezi jenomna Vas, jestli si chcete osladit zivot hrabanim se ve zdrojovych
kodech, ale osobne bych rekl, ze je to zbytecne. Sam jsem zkusil zkompilovat
ty utility, ale po zjisteni, ze vola nektere fce s uplne jinym pocem
parametru, sem toho nechal. Zas tak si na opravu ciziho kodu, natoz v jadre,
netroufam...

Jako fs je ReiserFS dobra vec, rekl bych. Pouzivam ho na vsech partisnach,
krome /, protoze casto pracuji s velkum poctem malych souboru, a tenhle fs
mi celkem nejake to misto usetri...

Milos Prchlik