Moduly do LRP jadra 2.0.36

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Sobota Květen 13 12:08:49 CEST 2000

Dik za radu, ale

> Samozrejme ze tam musis dat moduly pro jadro 2.0.36. Na strankach LRP
fungoval
> (snad jeste stale) generator modulu, tim padem ti to vytvori cely
balicek podle
> prani.

Generator bohuzel nefunguje. (To jsem zjistil uz rano)

> V opacnem pripade si stahni z jejich ftp modules a vyber z nej jen ty,
> ktere te zajimaji, zapakuj a hotovo.

Na ftp LRP primo zadne modules nejsou. Stahl jsem si ale jadro
linux-2.0.36.tar.gz a ten rozbalil. Tam jsem nasel 3c509.o i ne.o
3COMka mi funguje, ale kdyz zadam:

insmod /lib/modules ne.o io=0x320

dostanu jako odpoved

unresolved symbol ei_open
unresolved symbol ethdev_init

A sitovka nejede

Znamena to ze ne.o je chybny ? Nebo jsem chybny ja ?

Roman Kolbábek

rkolbabek na volny.cz
www.volny.cz/rkolbabek

>     zd