pripojeni Win sitovych disku do RH Linux 6.2

Sobota Květen 13 17:15:23 CEST 2000

On Fri, 12 May 2000, Jan Klugl wrote:

> jakym zpusobem namontit sitovy disk, ktery nabizi WIN do site, na
> Linux masinu.
>
> temer vse tu uz bylo receno, jen pripomenu ze ty win masiny musi mit
> funkcni TCP/IP

Stanice s W'98 na me siti se jmenuje vasik a ma adresu 10.0.0.123
Nasledujici prikald vypise nabizene sluzby a pak se pripoji share C (dve
varianty s mount a smbmount):

smbclient -L vasik -I 10.0.0.123
mount -t smbfs -o password=aabbcc,ip=10.0.0.123 //vasik/c /mnt/floppy
smbmount //vasik/c /mnt/floppy -o password=kolo,ip=10.0.0.123

Lze pouzit i radkoveho klienta smbclient:

smbclient //vasik/c -I 10.0.0.123

--
                        Milan Kerslager