Problemy se sitěmí.

Sobota Květen 13 17:29:01 CEST 2000

On Tue, 2 May 2000, Bárta Josef wrote:

> Zdravím všechny příznívce Linuxu . Jsem jeden z Vás. Mám stále
> takovýto problém : Instaluji Linux RedHat 6.1 CZ . ( 6.2 ) Instalace
> proběhne vždy bez problémů , ale nenajde sítovou kartu ISA 3Com 509 .
> Takže sít mi nikdy nefunguje . V MSDOSu jsem ji nastavil na přerušení
> 300 a IO 10 . zakázal jsem PnP , a nastavil ze se bude používat Coax .
> Otestoval a vsechno v pořádku ( v DOSu ). V Linuxu jsem v programu
> netconf - nastaveni site - zadat IP adresu , masku , jmeno pocitace .
> A dal jsem aktivovat zneny . No a prikazem ifconf porad jenom vidím lo
> [...]

Zcela evidentne jste zapomel zapsat IO (napr. v programu netconf je na to
kolonka, zadejte 0x300) a modul pro vasi katrtu se jmenuje 3c509. Take tam
musi byt zatrzeno, ze se ma interface automaticky nahazovat. Po ukonceni
programu nechte aktivovat zmeny a interface by mel naskocit. Pokud ne,
zkuste z radku:

modprobe 3c509 io=0x300

--
                        Milan Kerslager