tuhnouci LILO

Neděle Květen 14 01:33:06 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Kucera Radim wrote:

> Autenticky prepis me komunikace s Linuxem (Mandrake 7.0, cerstve
> nainstalovano, po pokus o boot (z hda3) se vypise na obrazovku pouze "LI" a
> zamrzne to, znovu inst. CD, volba UPGRADE a cachrovani s Lilem). Po bootu z
> diskety vsechno OK, ale:

Bud jste lilo nespustil nebo mate jadro v oblasti, kam LILO nedosahne.
Pouzijte novejsi (musite mit BIOS s podporou EDD) nebo jadro umistete pod
hranici 1024 cylindru resp. 8 GB (linear pristup).

> login: zero
> pwd: ***
> [zero na hadzi zero] su
> su: user root does not exist
> [zero na hadzi zero] halt
> bash: halt: command not found
> (ctrl+alt+delete)
> You don't exist. Go away.

Pravdepodobne schazi nebo je poskozene /etc/passwd nebo nejsou nastavene
promenne prostredi USER & spol.

> Sice humorne, ale me jde spis o to, jestli nekdo nevite, proc mi to odmita
> bootovat? Preinstalovat LILO nepomohlo.

Hmm, jak jste preinstaloval lilo, kdyz se neprihlasite? Nebo to jde?

--
                        Milan Kerslager