ppp v kernelu 2.3.99-pre6

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Neděle Květen 14 08:20:30 CEST 2000

On Fri, 12 May 2000, Tomas Honzak wrote:

> Zdravím,

zdravím též.

> nedaří se mi rozchodit $subj. Zkoušel jsem zakompilovat ppp přímo do
> jádra i jako modul a pokaždé mi dá ppp hlášku This kernel has not
> compiled support for ppp atd. Ani když mám všechny moduly insertované.
> Napadá někoho, kde bych mohl dělat chybu?
> Podotýkám, že pod 2.2.14 nemám problém.

dpkg -i ppp_2.3.11-1.4.deb

používáš ještě debian, ne? :-) v jádrech 2.3.x se něco změnilo a ppp ze
stable debianu se k tomu nezná. teď si ještě vzpomínám, že ppp jako modul
se mi nechtěl natahovat automaticky neboť byl přejmenovaný na
ppp_generic.o, takže pokud bootuješ střídavě 2.2.14 a 2.3.x je asi lepší
mít to přímo v jádře.

s pozdravem
	ladislav michl