jaky modem?

Petr Stratil stratilp na volny.cz
Neděle Květen 14 14:43:19 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Nene <xtluz01 na vse.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Saturday, May 13, 2000 10:16 PM
Subject: jaky modem?

> dobry den!
>
> mam takovy problem. chtel bych si domu poridit modem, ale absolutne
> nevim jaky. vim, ze by bylo lepsi koupit externi modem, ale i tam je
> veliky vyber a tak bych vas chtel pozadat o vase reference k modemum.
> externi modem je drazsi a tak bych uvital i nejake navrhy na interni
> modemy.
> mam rh 6.0
>
> moc diky za vase odpovedi
>

>             Nene

Chtelo by to asi si trochu projit archiv.
 Interni modem si radeji nekupujte pokud nechcete vylozene vyhodit penize z
okna.Cetl jsem sice o nejakych internich pci modemech co pod linuxem slapou
ale i tak vetsina jich slouzit odmita protoze jsou to softwarove modemy
ktery chodi jenom pod Windoluze.Co vam muzu doporucit za modem tak to je
externi modem Deskporte 56K Voice.Stoji asi 3200 Kc  a jsem navisost
spokojenej a pod Linuxem neni zadnej problem.Podporuje i plne duplexni
prenos hlasu soucasne s daty a je tam i
možnost upgrade firmwaru.

             PEtr