jak logovat printk()

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Neděle Květen 14 21:09:17 CEST 2000

Mam problem s vyse uvedenou funkci, kterou ipchains loguji pakety pri
option -l

klogd i syslogd bezi , v syslog.conf mam
kern.*                                                  /var/log/kernel

soubor se opravdu vytvori, ale jadro tam nic nepise - pise jen na konzoli.

Co jsem mohl opomenout ? (RH6.1 - kompilovany pro packet filtering pomoci
ipchains)

predpokladam, ze logy firewalu jsou kernel.info .

Postupoval jsem podle nejnovejsich ipchains howto , klogd by mel defaultne
logovat do syslogd tak uz nevim.

Pokud se mylim, poucte me - RTFM mi nepomuze, uz jsem to udelal.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *