info 02/00

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Květen 14 21:28:01 CEST 2000

Prominte mi moji drzou otazku, ale "co my s tim ?"

S pozdravem

Mila Kuchta

<vpolach na e-dnes.cz> píše v diskusním
příspěvku:200005141257.OAA06367 na mail.core.telecom.cz...
> CESKOMORAVSKA LEKARENSKA  ---- LEKARNA -ONLINE
> WWW.LEKARNA-ONLINE.CZ
> info 02/2000
>
> Vazeni zakaznici,
>

> Se jmenem MUDr. Jonase jste se mnozi setkali prostrednictvim jeho knihy
Krizovky zivota.

> Nyní prichazi Dr. Jonas s novinkou v podobe prirodnich preparatu
vyrobenych dle jeho vlastnich receptur, ktere Vam jako uplnou novinku nabizi
nase online lekarna .

> Jde o pripravky celostni mediciny, ktere mohou pomoci pri reseni
chronickych
> zdravotnich problemu, slucuji se s jakoukoli lecbou a naprosto splnuji
charakter neskodnych
> preparatu.
>
> Pripravky Joalis vychazeji z nazoru celostni mediciny, jejimz hlavnim
cilem je detoxikace, kdy se organismus zbavuje chronickych zdravotnich
problemu, predevsim v oblasti
> imunitni, ale i metabolicke a v posledni dobe je stredem zajmu i oblast
psychicka, nervova a emocionalni. Celostni medicina si ve svete dobyva
dulezite misto v lecbe chronickych a recidivujicich zdravotnich poruch.