Elonex

Vaclav Bittmann bittmanv na volny.cz
Neděle Květen 14 22:05:11 CEST 2000

Ahoj Vsichni,

Nahodou mam na stole zrovna elonex 433 a ( 486DX/33, 20 MB, 1,2 GB DISK
(+  Mitsumi 800 pro instalacni ucely) ), zkousel jsem na tom RH 6.1 CZ a
SuSe 6.1 a dopadl jsem jako sedlaci u chlumce.
Symptomy SuSe 6.1 - po rozpakovani kernelu vysype kernel panic a dale
tuhyk. Zkousel jsem to jen jednou, takze blizsi symtomy nebudou.

RH 6.1 CZ : Instalace nabehne, nainicializuje se jadro, zobrazi se dotaz
na driverdisk, pridavne moduly a pak to vytuhne s hlasenim Uexpected
error 11 nebo 12). Je mui podezrele to, ze to obcas probehne dale, ale
doba mezi zobrazenim dotazu na typ klavesnice je asi 5 minut, kdy
pocitac zobrazuje pouze modrou obrazovku, neni to prilis dlouho ???.
Subjektivne bych rekl, ze doba k zobrazeni chyboveho hlaseni se lisi
podle toho, jak dlouho necham pocitac v klidu ( nesahnu na klavesnici ).
Chybove hlaseni se zobrazi vzdy "po stlaceni klavesy", nikdy ne v
prubehu cinnosti pocitace. Jinou klavesnici jsem zkousel, power
management to nema, a zbytek PC je OK, alespon po HW strance, behaly tam
4 roky W95.

Setkal se s tim nekdo????

Ahoj Vasek