odhlaseni uzivatele po skonceni XWin

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Pondělí Květen 15 09:42:18 CEST 2000

Preji hezky den.

Zrejme totalne primitivni dotaz, ale potrebuji pro (pouze) jednoho uzivatele
nastavit aby se mu po prihlaseni spustili XWin  (to je jednoduche) a kdyz je
skonci (standartne nebo i Ctrl-Alt-Back) tak aby se automaticky odhlasil
od systemu.
A v tom vidim kamen urazu - uz jsem trochu experimentoval (daval jsem logout
na ruzna mista) a stale nic, vzdy se vratim do shellu a jsem prihlaseny.
Opakuji, jedna se o  jediny uzivatelsky ucet, normalne chci mit  vzdy
po zalogovani textovy mod, takze xdm (nebo jak se to jmenuje) nepripada
v uvahu.

Poradi mi nekdo ?

Dekuji

Petr