Mail server

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pondělí Květen 15 11:31:18 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Pro qmail hledejte na www.qmail.org. Autor ovsem explicitne
> zakazuje binarni distribuci patchovaneho qmailu, takze patchovany
> qmail najdete jen jako .src.rpm.

Podařílo se mi kdesi stáhnout qmail-1.03-12.i386.rpm
jako packager je uveden david na summersoft.fay.ar.us

a doklikal jsem se k tomu odněkud z www.qmail.org

Sice jsem qmail instaloval ze zdrojáků, ale alespoň jsem z RPMka
získal použitelné startovací skripty pro RedHat.

> Nevim ovsem, proc trvate na RPM (jinem, nez ktere si sam udelate
> podle vlastnich potreb): Konfiguraci MTA pres RPM stejne
> neudelate, a konfigurace MTA pritom je 95% usili na instalaci.
> "make setup check" neni o nic horsi.

To je pravda, ale v RedHatu se některé balíčky prostě odmítnou
instalovat pokud není nainstalován RPM sendmailu, nebo jiného MTA.

To je sice možné obejít, ale kdo rád používá věci jako
rpm --nodeps :-(

--
/*