NAT v RH6.2

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Pondělí Květen 15 12:52:22 CEST 2000

Prosim o radu, jak nastavit na RH 6.2 NAT.

Co se teda musi udelat aby jel ping na ISP?

Pr.
Linux server
    internet : 192.168.199.3   - NIC na ISP, ma branu 192.168.199.1
    intranet : 192.168.1.10    - NIC pro vnitrni sit.

Ping a internet ze serveru OK, Squid pri bootu OK, ale ping a ze stanice
nic.

Budu vdecny za jakokoliv radu - navod uz jsem cetl.

S pozdravem
Bretislav Duda