jak vytvorit /dev/null

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 15 13:26:41 CEST 2000

 Milos Svasek napsal:
> Ja nevim, mozna bych zkusil MAKEDEV. Co se tyka tech prav na /dev/null, myslim
> ze to je fuk jaky to ma prava. Pravda je, ze se to da zneuzit, ale to uz je na
> delsi polemiku ...
Neni co zneuzit, protoze v tom zarizeni nejsou zadna "data" dulezita pro
beh systemu :-)

Pravo zapisu dava uzivatelum moznost uklidit vystup nekterych programu
na misto, kde nebude nikomu prekazet ...

Problem by mohl nastat, pokud mate pravo zapisu pro ostatni popr. skupinu
k adresari /dev. Pak by si uzivatele mohly svevolne rusit/pridavat
co by chteli ...

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a