pcmcia card problemm

marcel hustak MGH na centrum.cz
Pondělí Květen 15 13:12:03 CEST 2000

Petr.Bajer na 12snap.com (Petr Bajer) wrote in
<391FCD39.59886395 na 12snap.com>:

>to je jednoduchy sitove rozhrani se ti staruje driv nez pcmcia demon
>takze pri startu ti to zarve ze nebezi sitove rozhrani ale pote co s
>nastartuje pcmcia (koukni se jestli se ti startuje) se ne ni prepoji
>sitove rozhrani a karta funuje.
>

>marcel hustak wrote:

prave ze ne toho jsem si vsim a presunul jsem cislo procesu nad cislo site
take tim to neni protoze mam jeste jednu sitovku D-Link a ta jede jako z
praku...
a kdyz se podivam na vypis obsazeni slotu tak tam je ti tam actionteck
karta jenom nejde zapnout sit, jestli to neni nahodou tim ze linux
potrebuje nastavit modul pro danou kartu, ale ja nevim jaky...