NAI uvscan 4.x a amavis 0.2.0

Matus Kral kral na merck.sk
Pondělí Květen 15 14:16:16 CEST 2000

> zkuste znovu preinstalovat i amavis, scripty amavis se generuji podle
> aktualniho stavu vaseho systemu a je mozne ze uvscan 4.x se lisi od
> predchozich verzi

    to som samozrejme spravil, poradil mi to jeden z autorov. nic sa
nezmenilo, po studiu scriptu scanmails som prisiel na to, ze kod pre uvscan je
ten isty, ci je verzia 3.x alebo 4.x. zmeni sa iba retazec s verziou, samotny
kod ma if 3.x then else ... nakoniec uvscan 3.x aj 4.x maju rovnake parametre,
resp. tie z 3.x funguju pod 4.x, takze nema byt dovod nieco menit. kazdopadne
som to spravil, nanovo rebuildol a stale nic.

    uvscan 4.x mam v jednom adresary, na rozdiel od 3.x, ktora sa hodila do
/usr/local/bin + definicne virove subory niekam inam. cestu k novej verzii som
podstrcil cez setenv, ako sa pise v subore BUGS, alebo sa da manualne prepisat
v konfigure scripte. to je jedno. kazdopadne scanmails uvscan zavola, ale
uvscan skonci s chybou popisanou vyssie, ale return hodi 0.

    matus