GCC 2.95.2 rozdily proti egcs 1.91.66 na RH 6.1

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Květen 15 15:44:42 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> To, ze se dve promenne ocitnou na stejne lokaci v pameti neni nutne chyba
> (a v pripade umistovani promennych do registru je to dokonce dost zadouci
> optimalizace). Chyba je to pouze v pripade, ze mohou obe promenne v jeden
> okamzik nabyvat hodnoty, ktera bude pouzita. Napr. v nasledujicim kusu
> kodu je umisteni promennych "a" a "b" na jedno misto naprosto korektni:
>
> void x(int);
> void f() { int a, b; a = 1; x(a); b = 2; x(b); }

No jo, jenze me pri updatu toho longu prepsal udaje v ty strukture, coz byly flagy
pro dynamicky seznam a pak uz to nefungovalo :-( Ale abych to ukoncil, tedka to
funguje, zda se, dobre a to je dobre :-) Padani na destruktoru jsem obesel tim, ze
jsem vyndal definici z bloku a udelal jsem ji globalni, takze zadny destruktory za
behu. Je to hnus, ale funguje to. Nemate nekdo zkusenosti s ORBacusem? Celkem bych
privital nekoho s kym bych mohl obcas poklabosit.
Zatim se mejte a at vam vsechno funguje hned napodruhy :-)
Libor