Apache - prava pristupu do uzivatelskych adresaru

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Květen 15 15:49:32 CEST 2000

Ahoj vsem,

mam RedHat 6.0CZ a Apache 1.3 nainstalovane z tehoz CD.
Snazim se nakonfigurovat Apache, aby mi posilal i stranky uzivatelu z jejich
domovskych adresaru (soubory z /home/httpd/html, posila bez problemu), lec
stale se mi vraci hlaska, ze nemam pristupova prava k adresari.
Prohledal jsem archiv, zejmena thread "HTTPD a pristupova prava", lec
odpoved nenasel.

v /etc/httpd/conf/srm.conf mam nastavene UserDir  na public_html.

v /etc/httpd/conf/httpd.conf:
User nobody
Group nobody

v /etc/httpd/conf/access.conf je
<Directory  /home/zdenek>

Options Indexes Includes FollowSymLinks

AllowOverride None

order allow,deny
allow from all

</Directory>
Zrovna tak je nastavene <Directory /home/httpd/html>..., ktery jede.

Prava mam nastavena nasledovne:  /home, /home/zdenek,
/home/zdenek/public_html: vlastnik - cteni, execute, zapis; skupina - cteni,
execute; ostatni - cteni execute;

pokud zadam "lynx http://localhost", zobrazi se soubor index.html z adresare
/home/httpd/html. Pokud zadam "lynx http://localhost/~zdenek", tak se mi
objevi ona hlaska o chybejicich pravech. (soubor index.html v tom adresari
samozrejme je).

Kde jeste se nastavuji prava, pripadne co kde delam spatne?

Diky Zdenek Bohm