ICMP/UDP/ipchains dotaz

Michal Ludvig mic na logix.cz
Pondělí Květen 15 18:32:52 CEST 2000

On Mon, 15 May 2000, Petr Soucek wrote:

> A co pouzit traceroute -I ? Nebo -p ? Nebo ten traceroute nedelate Vy
> a/nebo je z Cisca? Win traceroute pouziva ICMP.

Ten traceroute delaji ruzni lide z Internetu (je to jeden pomerne znamy
server) a me to zahlcuje log hlaskami, o ktere nijak vyrazne
nestojim. Kdyz nekdo necha ten tracerout pusteny az do konce, tak to
klidne vygeneruje 60 - 90 zaznamu a kdyz si to parkrat zopakuje, tak mam
par set hlasek, ktery musim odfiltrovat.
Samozrejme to neni nic kritickeho, ale bylo by to prijemny to nejak
vyresit.

Diky

Michal Ludvig