jak zkompilovat program s pthready?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Květen 16 00:58:44 CEST 2000

Mikulas Patocka wrote:

> Zdravim.
>
> Nevi nekdo, jak se ma spravne kompilovat program, ktery pouziva
> pthready? Na Linuxu a BSD staci gcc -pthread, na Solarisu (kompilator
> ansi c) se musi pouzit parametr -mt, na Solarisu s gcc se mi to
> rozchodit nepovedlo. gcc na Solarisu nezna -mt ani -pthread a s
> -lpthread se program prelozi, pusti, ale moc nefunguje. Existuje
> nejaky kompatibilni zpusob pouzivani pthreads?
>
> Mikulas

 Nevim tedy, jak na tech vsech platformach, ale mozna
 gcc -D_REENTRANT -lpthread
 Vlastne, ted si vzpominam na ruzne threads package a zpusobu je hodne a
nejspis neni ani jednotny zpusob. Misto toho -D_REENTRANT se obcas dava
-D_THREAD_SAFE,
-D_XOPEN_SOURCE=500, misto -lpthread obcas bud primo to -pthread, nebo
-lc_r, obcas i primo -lc, -mt.
 Mozna nejlepsi zpusob bude pozkouset, pripadne si stahnout neco, co
pouziva thready a je portabilni a vytahat to z configure scriptu.

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli