Presmerovani PC Speakeru na zvukovku

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Úterý Květen 16 02:57:38 CEST 2000

> při upgradu compu jsem se stal šťastným majitelem bedny, v níž PC Beeper
> beepá takřka neslyšitelně a navíc je ještě otočený směrem k podlaze a
> dost napevno přidělaný plechovými packami. Toho konstruktéra bych chtěl
> potkat :(
>
> Nicméně mě tak napadlo, jestli není nějaká možnost, jak "přesměrovat"
> pípání přes konzoli na zvukovou kartu (pokud možno při zachování
> frekvence, přehrání nějakého wavu mě moc neuspokojí). Možná je to hloupá
> otázka - v podstatě vůbec netuším, co PC Speaker ovládá, co se stará o
> pípnutí při vypsání znaku \007 atd.

zdravim
no me by spise zajimalo jestli jde presmerovat zvuk z beepru nekam jinak -
treba na nejaky program a potom treba na port - a vizualni signalizace.
Mam totiz towera a ten pipa strasne hlasite - no jeste vlastne nejaky
odpor by sel nebo mensi reprak :-)

mike

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 66962942                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03