problem s prekladem libstdc++

Borek Patzak Borek.Patzak na epfl.ch
Úterý Květen 16 08:29:52 CEST 2000

Dobry den,

mam takovy divny problem:
Mam RH 6.1, kde je egcc prekladac. Potreboji nainstalovat stary gcc
(2.8.1).
To proto, ze egcc produkuje pri optimaizaci kod, ktery dava jine
(zasadne)
vysledky od neoptimalizovane verze, ktera funguje.

GCC jsem nainstaloval bez problemu. Ale kdyz jsem kompiloval
odpovidajici libstdc++ (take 2.8.1) vzdycky dostanu spoustu chybovych
hlasek typu:

In file included from streambuf.h:36,
                 from builtinbuf.h:32,
                 from builtinbuf.cc:29:
libio.h:270: invalid exception specifications
libio.h:271: invalid exception specifications
libio.h:272: invalid exception specifications
libio.h:273: invalid exception specifications

Zkousel jsem i starsi verzi (2.8.0), preklad jak novym gcc tak puvodnim
egcc,
ale vzdycky to skonci stejne.
Muze mi nekdo pomoci, jak z toho ven. Mozna neni potreba prekladat
libstdc++, treba by se dala pouzit ta ktera tam uz je - jenze nove gcc
nenajde spravne hlavicky a knihovny.
                                Borek.
--
Borek Patzak

EPFL, DGC, Laboratory of Structural and Continuum Mechanics (LSC)
1015 Lausanne, VD, Switzerland
Phone:+41-21-6932418, Fax:+41-21-6936340, E-mail:Borek.Patzak na epfl.ch