VMware - stale potize s grafikou

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Úterý Květen 16 09:58:32 CEST 2000

Ja mam uplne stejnej problem. To same akorat mam jinou grafickou kartu (
nejaka tridentka 9440 asi )
taky nemam reseni ( zatim ). Na strankach vmware jsem se docetl ze pokud se to
nepovede na poprve ze je treba vsechno odinstalovat a postup nekolikrat
opakovat nez se to podari. Pripada mi to trochu uhozene , tak si myslim ze
jsem si to asi spatne prelozil.

Michal

--
Michal Weinfurtner