PostgreSQL a uzivatelia

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 16 10:00:32 CEST 2000

Iko napsal:
> zdravim...
>
> mam spusteny " postmaster -i ". ked dam potom psql databaza tak
> to bezi..ked dam ale psql databaza -u aby sa ma spytal na meno a
> heslo, tak sa mi neda napojit...autentification failed. to iste mi robi,

verse postgresql. A jake heslo tam vlastne pisete? Doufam, ze ne to, kterym se
normalne logujete. Pokud ano, prectete si neco o tom, jak nastavit hesla v
postgresu.

> ak sa snazim napojit z windowsov. kde robim chybu? ako nastavim
> heslo pre postgresovych uzivatelov hesla?

pg_passwd

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> "Debian - 3 million penguins can't be wrong."