Optimalizace programu v C?

Dolecek Ales - PE xdola02 na vse.cz
Úterý Květen 16 14:40:43 CEST 2000

> Date:          Fri, 12 May 2000 08:33:30 +0200
> From:          Michal Dobes <majkl na tesnet.cz>
> To:            linux na linux.cz
> Subject:       Optimalizace programu v C?

> 	Zdravim,
>
> 	existuje nejaky dokument zabyvajici se optimalizaci na maximalni
> rychlost v C, presneji gcc version egcs-2.91.66 19990314/Linux
> (egcs-1.1.2 release)?
> Jsem prepsal svoji aplikaci z assembleru pod MS-DOS do RT-linuxu v C
> stalo se to zcela nepouzitelne. Jeden beh hlavni smyckou na p5/200
> trval 320 mikrosekund a nejsem schopen na celeronu 466 stlacit to
> [...]

Je to trochu pozde, ale ...

Zkuste pouzit profiler. Ve vetsine distribuci je k dispozici
gproff. Umi se dostat az na uroven bloku {...}.
Program je treba prelozit s nejakymi prepinaci, ale vse je
pekne popsane v info dokumentaci.

Take se vyplati precist si optimalizacich, ktere prekladac
umi. Zacinaji tusim vsechny -f.