FW: IP maskarada

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Květen 16 15:49:17 CEST 2000

On 16/05/2000, Bretislav Duda wrote:

> Chtel jsem se zeptat, kde nastavit trvale ip_forward. Nemuzu to nikde
> najit, kdyz spustim ipchains tak rve ze to tam mam dat rucne.
>
> echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
>
> V /etc/sysconfig/network mam FORWARD_IPV4=yes   - jde o neco jineho?

Dva vystrely od boku:

a) mate distribuci, ktera ocekava toto nastaveni jinde (treba RH6.2 to
ma v tusim v /etc/sysctl.conf)

b) mate distribuci, ktera skutecne ocekava toto nastveni tam, kam jste
ho zadal a nerestartoval jste sit (na RH /etc/rc.d/init.d/network restart).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi