Zmena rozliseni monitoru

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Květen 16 16:13:20 CEST 2000

Zkuste:
 Ctrl+Alt++ // znak plus na numerické klávesnici
 Ctrl+Alt+- // znak mínus na numerické klávesnici

Možná jen máte navoleno více dostupných rozlišení, ale v pořadí od
nejmenšího k nejvyššímu. V souboru /etc/X11/XF86Config je pak můžete
zproházet.

Pokud nejsou rozlišení dostupná, zkuste spustit Xconfigurator a
nakonfigurovat grafiku znovu.

Slávek.