Nacteni souboru prikazu

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Květen 16 16:29:38 CEST 2000

Zdravim,

nevi nekdo o elegantnim zpusobu dynamickeho nacteni sady prikazu z modulu do
programu. Jde o to ze kdyz pouziji .so tak vsechny funkce musim dlsymovat a ja
pritom neznam jejich jmena. Libilo by se mi neco na zpusob dynamickeho
zavadeni modulu pouzivane jadrem Linuxu, kde se natahne modul s
relativnima adresama, prideli se jim (zrejme) absolutni a kod se stane soucasti
programu. Nebo moduly jadra nejsou standardni C moduly? Jde to samozrejme
vyresit i tak, ze se v modulech prikazu uvedou callbackove funkce, ktere mi to
ve volajicim programu zaregistruji, nebo mi alespon predaji jmena funkci, ale
to se mi moc nelibi.

diky za postrehy

Mila Kuchta