Instalace kernelu

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 16 18:17:53 CEST 2000

On Tue, May 16, 2000 at 05:20:56PM +0200, pospa na klara.pef.zcu.cz wrote:
> Zdravim. Doufam, ze mne za tento dotaz nebudete kamenovat, ale jsem vazne
> bezradny. Potrebuji dat do pocitace novy kernel, ktery by podporoval nove
> karty ktere jsem pridal, ale nevim jak na to. Potreboval bych, kdyby mi
> nekdo poradil jak nove jadro nainstalovat, pripadne nasmerovat kde najdu
> nejaky navod jak na to (hledal jsem dlouho, ale bezvysledne).       Diky.

www.linux.cz, Kernel-HOWTO, prirucka k distribuci (Red Hat, SuSe), Linux
Documentation Project (LDP), dalsi hafo knih, /usr/src/linux/README,
Ctveraci (TV Nova) ...

Ani se mi nechce verit, ze jste hledal DLOUHO.

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //