alien a závislosti

Marcel Kolaja xkolaja na fi.muni.cz
Úterý Květen 16 16:38:35 CEST 2000

David Kuzela wrote:

>  quickppp jsem zkousel, vam se z nej podarilo dostat pouzitelny
>  vysledek (bez rucnich uprav)?

Pripojeni mi funguje bez jakekoli rucni upravy. Proste jsem ho jen
stahnul, zkompiloval, spustil, dal potrebne informace (a kupodivu to
jede :-)).

>  To mi pppconfig prijde mnohem lepsi (standardni soucast debianu).
>  Vyzaduje rootovska prava, ale vysledky jsou (po pridani X3 do
>  chatscriptu) pouzitelne.

pppconfig jsem nezkousel, ale je pravda, ze pouzivam pouze pap (nikoli
chap).

>                                    David Kužela

     Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
           http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
"This thorn in my side is from the tree I've planted.
              It tears me and I bleed."
                      Metallica