fetchmail

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Květen 16 15:08:01 CEST 2000

Petr Novotny pise:

> Ted vam nerozumim: Jakym zpusobem po SIGTERM zrecyklujete
> socket tak, aby se dososnul zbytek zpravy a poslalo QUIT? QUIT

 Proc sosat zbytek zpravy, kdyz ji muzu dososavat celou (na
 serveru zustane jako neprectena a fetchmail jeji zacatek
 stejne zahodi).

> je totiz jedina moznost, jak POP3 serveru rict, ze ma DELE
> commitovat.

 Vsechno je jinak :-). Zkusil jsem si to na localhostu a moc
 nechapu, nac se vlastne puvodni tazatel pta:

 Fetchmail totiz hned po jejim doruceni ze preda lokalnimu MTA,
 smaze ze serveru a pak teprve stahuje dalsi, takze jedine v cem
 by mohl byt problem je to preruseni.

 Zkouseno na verzi 4.6.4. Prikazem:
 fetchmail -p POP3 -v --mda "formail -ds >> mbox" localhost -u guest

--
                                   David Kužela